رایج‌ ترین کسب‌ و کار موبایلی کدام است؟
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

رایج‌ ترین کسب‌ و کار موبایلی کدام است؟

اگر برای شما هم این سؤال مطرح شده است که رایج‌ترین کسب و کار موبایلی چیست و نحوه کسب درآمد با گوشی به چه صورت است باید در جواب بگوییم خرید و فروش اجناس از طریق شبکه‌های اجتماعی، جزو رایج‌ترین انواع روش های درآمدزایی است که به کمک موبایل‌ها انجام می‌شود. برای انجام این کار تمام زیرساخت‌های لازم وجود دارد. کاری که لازم است شما انجام دهید، وارد کردن تصاویر اجناس خود به این زیرساخت‌ها است.

مثلاً شبکه‌های اجتماعی پر طرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام در کشورمان این امکان را به ما می‌دهند تا با گذاشتن تصاویر اجناس خود در صفحات و کانال‌ها، محصولات خود را به بازدید عموم گذاشته و آن‌ها را بفروشیم. همچنین وجود سایت‌های بزرگی مانند دیوار و شیپور نیز بسترهای مناسبی برای فروش هستند. هر روزه از یک هندزفری گرفته تا ماشین و ویلا از طریق این دو سایت به فروش می‌رسند. با این کارها می‌شود پول درآوردن با گوشی برای نوجوانان و جوانان کاری اتفاق بیفتد.

کسب درآمد از موبایل بدون سرمایه اولی

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری، تا اینجای کار دانستیم که می توان با انجام یک سری موارد از موبایل کسب درآمد کرد اما بهتر است در شروع این مسیر بدانید که شما با هزینه‌‌ی صفر می‌توانید از موبایل یا گوشی تلفن همراه‌تان کسب درآمد کنید و درآمد زایی با گوشی بدون سرمایه را تجربه نمایید. حتی اگر استعداد خاصی دارید که می ‌توانید به یک کمدین تبدیل شوید می ‌توانید برای شروع یک پیج در اینستاگرام بزنید و تعدادی کلیپ از خودتان منتشر کنید و از مخاطبان‌تان بازخورد بگیرید.

شاید کپی کردن از ایده‌‌های دیگران کار چندان مناسبی نباشد اما حداقل به شما کمک می ‌کند تا بتوانید بازخوردهای مثبت و منفی زیادی را از مخاطبان‌تان بگیرید. ممکن است شما و اطرافیان‌تان این نظر را داشته باشند که شما بسیار خوب کار می‌کنید اما خودتان فکر می‌کنید که به اندازه‌ی کافی دیده نمی‌شوید. در این قسمت باید تبلیغات را شروع کنید و سعی کنید با هزینه‌های بسیار اندک تبلیغات آنلاین را به شکل درست و اصولی انجام دهید.

بسیاری افراد در مناطقی زندگی می ‌کنند که در اصطلاح شهری نیست و همیشه فکر می ‌کنند که برای داشتن یک شغل پر درآمد و اجرایی کردن ایده های خلاقانه کسب و کار باید به شهرهای بزرگ و صنعتی بروند. اما اینترنت و کسب درآمد از تلفن همراه ثابت کرده است که مکان جغرافیایی در دنیای امروز معنی چندانی ندارد و شما می‌توانید از هر کجای ایران و جهان محصولات و خدمات‌تان را به کمک شغل اینترنتی با گوشی به فروش برسانید.

فرض کنید شخصی در یکی از روستاهای دورافتاده به شغل معلمی مشغول است و حقوقی که می‌گیرد برای تأمین مخارج زندگی او کافی نیست.

به نظر شما چه‌کاری می ‌تواند وضعیت او و زندگی ‌اش را متحول کند؟ در قسمت‌های بالا به این نکته اشاره کردیم که کسب درآمد از موبایل کار ساده‌ای است و از همه جا می‌توان به این درآمد رسید حالا فرض کنید این شخص در شغل معلمی خود تبحر زیادی دارد اما به دلیل وضعیت بد مالی بچه‌ های روستا نمی‌تواند درآمد زیادی از آن‌ ها داشته باشد.

به نظر شما اگر این شخص واقعاً توانایی تدریس به شکل حرفه ‌ای را داشته باشد بهتر نیست به سراغ ضبط ویدئوهای آموزشی برود و آن‌ها را در فضای اینترنت منتشر کند؟ این کار باعث می‌شود که او در مدت زمان کمی بتواند مخاطبان و دانش آموزان زیادی را از شهرهای مختلف جذب کند و فیلم‌های آموزشی را به آن‌ها بفروشد. انواع کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان به چه صورتی است؟ آیا کار اینترنتی با گوشی قابل اطمینان است؟ کسب و کار اینترنتی با موبایل چگونه است؟

به‌ عنوان مثالی دیگر فرض کنید که شخصی در یک محلی زندگی می‌کند که دست‌سازه‌های زیادی در آن‌جا تولید می‌شود اما به‌ خاطر هزینه‌های سنگین حمل و نقل و همچنین نداشتن یک بستر فروش مناسب در شهرهای بزرگ این‌طور فکر می‌کند که از این کار درآمد مناسبی پیدا نمی‌ شود. اما همین شخص می تواندربه راحتی بستر کسب درامد با گوشی به تومان را برای خود فراهم کنید.

امروزه بسیاری از همین افراد در روستاهای بزرگ و کوچک کشور، اشیاء و خوراکی‌های باکیفیت خود را از طریق پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی به فروش رسانده‌اند. کسب و کار اینترنتی با موبایل نباید در ذهن شما بزرگ یا غیر قابل اجرا باشد، زیرا کار بسیار راحتی است.

یکی از مزیت‌های درآمد زایی با گوشی برای این افراد آن است که در وهله‌ی اول فقط باید یک مشتری پیدا کنند و قرار نیست بقیه کارها را خودشان انجام دهند. خوشبختانه امروزه شرکت پست ملی بسیاری از کارها را آسان کرده است و شما پس از خرید مشتری، فقط کافی است بسته را تحویل اداره پست دهید تا مرسوله ‌ی شما را به مقصد برساند.

البته اگر مرسوله شما از نوع خوراکی است باید قوانینی را در مورد بسته‌بندی آن در نظر بگیرید تا مرسوله‌ی شما سالم به مقصد برسد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید کسب درآمد از گوشی را در شهر یا محله‌ی خود آغاز کنید می‌توانید از یک تیم استفاده کنید تا بتوانید سریع ‌تر کار خود را شروع کنید و مجبور نشوید هزینه ‌های سنگینی را بابت حقوق بپردازید؛

پس در این قسمت هم مشاهده کردید که حتی بدون داشتن یک وب‌سایت هم می‌توان کسب درآمد از گوشی تلفن همراه را آغاز کرد و نیازی به هزینه‌های سنگین در شروع کار نیست و یک کسب کار اینترنتی با گوشی را راه اندازی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست